söndag 9 augusti 2009

Bröllopspyssel

Förra helgen var vi på ett härligt bröllop i Caroli Kyrka med efterföljande fest på Ellagården.

Det äkta paret tillbringade bröllopsnatten hemma så vi ordande lite skön stämning i lägenheten. Champagne...

... och lite annat!

Jag har tidigare hjälpt till med inbjudningskorten. Och även festhäften, placeringskort och kyrkoprogram följde samma tema.

Färgtemat var svart, vitt och rosa. Superfint!

Svart silkespapper och rosa band runt servetterna!

Rosa rosor och nejlikor prydde borden.

Brudens vackra bukett med rosa blommor kom från Bettys.

I bröllopspresent hade jag gjort en tavla med parets favorit- och temalåt!

4 kommentarer:

Krimskrams sa...

Åh vilken fin tavla! Hur gör du sådana? *vill ha* :-)

Pyssellisa sa...

Tack! Lite pyssel i datorn :-) Du får göra en beställning! På tal om beställning skulle jag vilja göra det av dig, det har ju poppat upp en massa bebisar bland vänner och släkt. Hör av mig med närmare önskemål!

Millamolla sa...

Helt sjuuuukt snygg tavla!

Pyssellisa sa...

Tack snälla! Roligt att du hittat till min blogg - välkommen tillbaka!