söndag 30 november 2008

1:a adventshelgen

Firade helgens intågande med glögg och sedan några glas vin på Viskan i fredags. På lördag var jag uppe tidigt för att bege mig med lite hopsamlade gamla grejer från vinden till Kommersen med C & S. Vilket äventyr, vi lyckades sälja det mesta av det vi hade med oss och åkte hem ca 600 kronor rikare allihopa. På kvällen var vi på en trevlig förlovningsmiddag, när vi traskade hem hade klockan helt plötsligt blivit halv fyra. Idag har därför varit en lugn 1:a advent, jag fick en adventspresent. Har P läst min blogg tro?

Glöggmys


Min glögg, en kivilykta, knäck och annat gott


1:a advent


P fick också en adventspresent

Någon fyller 3o imorgon

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Fick du en Kivi-ljuslykta?

kram

Pyssellisa sa...

Hej,

nej. Filippa K's Splashmuggar...