tisdag 8 september 2009

Kräftskivan 2009

Årets kräftskiva med tillhörande pyssel. Mina nya fina servetter fick bestämma färgställningen.

Äntligen fick jag användning för vinglasetiketterna som jag fyndade (om man nu kan göra det med tanke på den danska kronan) för halva priset på Norrman Copenhagen i somras. Perfekta uppfinningen för mig som alltid slarvar bort glaset på fest.

Ingen fest utan vimplar.

Även tipspromenad stod på programmet.

För att inte göra nån granne sur brukar jag sätta upp en lapp i trappuppgången.

Festhäftet uppdaterades snabbt och enkelt från förra årets, med lite nya färger och typsnitt.

Man fick själv klippa ut och tejpa ihop sin kräfthatt. Snyggaste kräfthattarna jag sett, snodde dom härifrån och pimpade dom lite. (Vid festen slut var det dock bara jag som bar min hatt med stolthet).

2 kommentarer:

Karin sa...

Vilken pysseltok till storasyster jag har, men en otroligt duktig sådan!! =) Kram på dig!

Cecilia sa...

Vad fint, det ser ut som grunden till en lyckad fest! kram