fredag 4 september 2009

Blossa 09

Nu har jag beställt glögg från Blossa. Ni tycker kanske det är en aning tidigt, men det gäller att passa på. Blossas årgångsglögg brukar snabbt ta slut på hyllorna. Årets smak är clementin, låter spännande. Och självklart är designen på flaskan som alltid otroligt snygg. Läs mer och boka din egen flaska här!


- - -

Uppdatering: 090912

Läste precis på svd att: "Glöggen Blossa 09 håller inte måttet och kommer inte att stå uppställd på Systemets hyllor i år". Ajajaj, låter inte bra. Jag som redan beställt fyra flaskor :-)

4 kommentarer:

Liam o. Thea sa...

Tusen Tack för tipset! Nu har jag lagt in en beställning för hela familjen:) Kanon, jag som alltid brukar missa årets glögg för att jag är så sent ute. Du är en riktig pärla;)

Cecilia sa...

Jag har också beställt - undrar om 4 flaskor räcker? ;o)

Pyssellisa sa...

Härligt, då vet man var man kan komma och dricka glögg i vinter. Jag har också laddat upp med fyra flaskor! :-)

Millamolla sa...

Tackar för det superba tipset!
Brukar ju gå åt som smör i solsken!!!