torsdag 8 januari 2009

Nya sängbord

Tidningshögarna som fungerade som sängbord ett tag har nu bytts ut till dessa fina bord från Kartell. Jag tyckte tidningarna var fina men de var inte lika populära hos han på andra sidan. Så de har nu blivit omplacerade. Är mycket nöjd med de praktiska och snygga nya borden.

Har även hunnit bli en liten bokhög som jag tänkte ta tag i. The Book Thief och Vindens skugga ligger på tur. Men även två böcker som är nominerade till BTs debutantpris tänkte jag avverka innan prisutdelningen ävger rum i februari. Styggelsen och Allt som återstår.

4 kommentarer:

Jonatan & Frida sa...

Sägbord? Ävger?

Nä du lisa, jag fattar inte vad det står! ;)

Frida

Pyssellisa sa...

Hahaha, tur man har nån som korrekturläser ens inlägg. Pinsamt. :-)

[ LiEmEl ] sa...

guuud va snygga dom var sängborden... vart får man tag på dom, finns dom här i sverige oxå lr kan man bar ta dom från den sidan, ä själv lite dålig på eng så nja sidan hitta jag inga vita på ens =)
underbara skulel passa min stil här hemma kanon....=)

Pyssellisa sa...

Hej - vad roligt att du hittat till min blogg! Ja visst är sängborden fina. Vi köpte dom på Rum21 - en butik här i Borås, de har även en webshop där du kan kolla: rum21.se. Lycka till! :-)