lördag 30 juni 2012

Vår & sommar

Imorgon är det juli. Vad hände med juni? Och januari, februari, mars, april och maj också för den delen. Tiden flyger förbi. Det gäller att stanna upp och hinna njuta.


I januari pluggade jag, jobbade, yogade, firade mamma, var på bio, såg First Aid Kit och avslutade med några dagar på sjukhus.
I februari skrev jag tenta, såg West Side Story, var på bio, var på överraskningskalas, käkade brunch, firade Patrik och avslutade med praktik på förlossningen.
I mars såg jag Anna Ternheim, var på tjemiddag, åt middag med klassen, var i Bruksvallarna, åt våfflor, jobbade och avslutade med ett Göteborgsbesök.
I april var jag på teater, firade påsk, var på GeKås, hade praktik på vårdcentral, provkörde bilar, var på ultraljud och avslutade med födelsedag.
I maj åkte jag paddan, hälsade på bebisar, såg Caroline af Ugglas, lärde mig profylaxandas, åt tacos med Ebbot, hade praktik i hemsjukvården och avslutade med en grillkväll.
I juni firade jag sommarlov, var på skulpturbiennal, såg en examensutställning, pysslade, njöt av ledighet, var i Örebro och avslutade med en filmkväll.

Klicka här för en liten spellista för vår&sommar.

Inga kommentarer: