lördag 27 mars 2010

Snart trettio: Önskelista

Det verkar som om man samlat på sig allt man behöver när man hunnit bli några år. Så det där med önskelista är svårt. Mest av allt önskar jag mig en rolig fest, känner på mig att den önskningen kommer bli sann :-)
Jag tycker själv det är tråkigt att ge bort pengar och vill helst inte önska mig det, även om bidrag till lång eller kort resa, massage, spa eller någon annan upplevelse alltid är uppskattat.
Det finns dock två saker jag länge trånat efter: En Tivoli Audio Pal Snow White och en Eames Hang it All.






Uppdatering: S, medverkan vid dränering är inte den typ av upplevelse jag syftar på ;-)

5 kommentarer:

Jonatan & Frida sa...

Hang it all... åh :)

Pyssellisa sa...

Mmmm...

Ulrika Lassing sa...

Haha - medverkan vid dränering, säg inte det Lisa, se andra skyffla jord kan vara nog så tillfredsställande.

Cecilia sa...

Det var ingen lång lista! DU blir ju ändå 30... :o)

Pyssellisa sa...

U: Haha, ja, jag tror dock inte upplevelsen bestod i att titta på utan snarare medverka :-)

C: När du bli lika gammal som jag kommer du förstå ;-)