söndag 3 maj 2009

Mer kalas

Eftersom min lillasyster också fyllt år (dagen innan jag) och dessutom hennes sambo blev det mer festligheter i Olofsbo i helgen. T o m P lyckades få en försenad födelsedagspresent...

Jag dukade i rosa tema.

En liten blomma i en glaskopp blev fin dekoration.

På ljuskronan fäste jag bl a murgröna.

På menyn stod grillat, och så lagade jag Leilas Halloumisallad med Jordgubbar, riktigt smarrigt, rekommenderas till sommarens kommande grillkvällar.

Ett litet spakit till min syster i väntan på ett riktigt spabesök vi ska göra tillsammans här i sommmar.

Och ett presentkort på lite inspirationshjälp till den stora balkongen, fäst på en underbar blommig trädgårdsvante (som jag fyndade i Sveg).

D fick två filmer med Kommisare Winter och en tillhörande egentillverkad liten bok om densamme.

Inga kommentarer: