måndag 20 april 2009

Oslo

Spenderade ju som sagt helgen i Oslo, mitt första besök i denna huvudstad blev mycket positivt. Vi hade en fantastisk helg med mycket skratt, lite dramatik och en massa roligheter.

Det blev bara fönstershopping (bra för plånboken) såg de här fantastiska skorna i skyltfönstret på en av mina favoritbutiker, message, som jag innan bara hittat i Köpenhamn.

Såhär fint hade vår arkitektstuderande kompis S det i sitt pyttelilla studentrum. Varför ha kläder på torkstrecket när man kan ha färgglada vimplar?

Operahuset var verkligen värt ett besök, en riktigt häftig byggnad. I lördags var det dessutom premiär på Carmen, som även visades på storbildsTV utomhus för de som ville få lite gratis opera, och det var många...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du fick med mina vimplar!
Det var jättekul att ha er här. Tack för retreat-helgen jag fick!

kram s.

P.S nu har jag nästan läst mig bakåt i bloggen. Kul!