måndag 23 mars 2009

Helgpyssel

Inför helgens festligheter (disputationsfest och besök hos tre månader gamla H) blev det lite pysslande (och rimmande också faktiskt, hade tydligen oanade rimtalanger...).

Som tack för mat och husrum i mysiga Uppsala blev det ett litet vårpaket till E. I egengjort omslagspapper med vårkänsla.

Ett par knallgula virkade tofflor fick hon också

Den nyblivna doktorn fick bl a en bok med rim och collage av gamla foton, omslagspappret gick i cerise och svart.


Lilla H fick ett paket inslaget i dinosauriepapper. Mitt favoritmönster.

Paketet innehöll små, små virkade tofflor och en bok av Stina Wirsén

3 kommentarer:

Krimskrams sa...

Så söta tofflorna blev! Underbara :-)
Jag har en utmaning till dig i min blogg. Jag vet inte om du fått den här utmaningen innan av någon annan, men jag tyckte den var rolig att skicka till dig för du tar så många fina kort!

Kram

Krimskrams sa...

Här är länken till utmaningen, annars försvinner den bland nya inlägg: http://krimskramsy.blogspot.com/2009/03/utmaning.html

Pyssellisa sa...

Tack för utmaningen! Den är antagen :-)