söndag 24 februari 2008

Pyssel

Här kommer lite uppdatering på vad som hänt hemma i pysselväg.

Hissgardinerna i vardagsrummet är på plats, resultatet blev mycket bra. Mina lampor som jag fyndade på loppis i somras för hela 5 kronor styck (jag vet, helt otroligt) har blivit vita och fått nya svarta skärmar från ikea.

Fick lite inspiration förra helgen och sydde två gardiner (inte illa för nån som inte trodde att hon kunde sy - bilder kommer). När jag ändå var i farten klädde jag stolen jag fick av min jobbarkompis med en gammal stuvbit, och två gamla gardiner letades fram och blev dukar på vardagsrumsbordet.

Nu är nästan badrummet klart också - kontaktpapper = min bästa vän. Investerade i en häftpistol så även strykbrädan fick ny kostym...



1 kommentar:

Cecilia sa...

Oj vad pysslig man kan vara då!

kram Cicci